Soovitused rendileandjale

  • Võimalusel tee tehingud käest-kätte
  • Küsi rentijalt isikut tõendavat dokumenti ning võimalusel tee sellest pilt või koopia
  • Küsi rentijalt mitut kontaktviisi ning võimalusel kontrolli kohapeal üle, kas need ka töötavad
  • Lepi kokku detailsed tingimused ning sõlmi nende kinnitamiseks rendileping – lae rendileping alla siit!
  • Kui esemel on mingid teadaolevad puudused või defektid, informeeri sellest ka rentijat
  • Fikseeri piltide ja muude võimaluste abil ära eseme olukord enne selle väljarentimist, et saaksid seda hiljem kontrollida ja võrrelda
  • Vaata võimalusel ese enne tagasi võtmist võimalikult täpselt üle ning esita pretensioonid rentijale koheselt
  • Ole aus, viisakas ning rentijale vajadusel kättesaadav

 

Soovitused rentijale

  • Võimalusel tee tehingud käest-kätte
  • Küsi rendileandjalt isikut tõendavat dokumenti ning võimalusel tee sellest pilt või koopia
  • Küsi rendileandjalt mitut kontaktviisi ning võimalusel kontrolli kohapeal üle, kas need ka töötavad
  • Lepi kokku detailsed tingimused ning sõlmi nende kinnitamiseks rendileping – lae rendileping alla siit!
  • Vaata ese võimalusel enne vastu võtmist võimalikult täpselt üle ning esita pretensioonid rendileandjale koheselt
  • Eset kätte saades fikseeri piltide ja muude võimaluste abil koheselt ära selle olukord, juhuks kui hiljem tekivad selle seisukorra üle vaidlused
  • Ole aus, viisakas ja kohtle teiste inimeste vara austuse ja ettevaatlikkusega

 

Ohumärgid ja levinumad petuskeemid

  • Rentija on lihtsalt vahendaja ja laenab eset kellegi kolmanda jaoks
  • Rentija või rendileandja ei soovi näidata enda dokumenti
  • Rentija või rendileandjaga on keeruline kontakteeruda
  • Ettemaksude küsimine enne kokkusaamist või eseme üle andmist
  • Esemete korral, mis vajavad spetsiaalset luba (nt sõiduvahendid) – leitakse vabandusi, miks ei saa antud luba näidata ja kontrollida
  • Rendile antav ese on defektiga või muul viisil õrn ning loodetakse, et see läheb rentija käes lõplikult katki, tingimustes määratud kompensatsioonide välja nõudmiseks

 

Mida teha vaidluste ja pettuste korral?

Kui kahtlustad vähimalgi määral, et tegu on pettusega, jäta tehing pooleli. Kui taganemiseks on liiga hilja ning vaidluseid ei õnnestu lahendada, võid ühendust võtta Forenti klienditoega info@forent.ee.
NB! Forent üritab enda võimaluste ja mõistlikkuse piirides vaidluste lahendamisele kaasa aidata, kuid ei saa selle edukust garanteerida ega korva tekitatud kahjusid. Keerulisematel juhtudel tuleb pöörduda õigusorganisatsioonide poole ning vaidlused lahendatakse kohtus.

Kas oled kindel, et soovid kuulutuse kustutada? Antud toimingut ei saa tagasi võtta.

Kas oled veendunud, et antud kuulutus rikub Forenti reegleid ning soovid administraatorit teavitada?